Saturday, June 22, 2013

Tjäna pengar på ditt gamla guld

ADVERTORIAL

Visste du att du kan tjäna pengar på att sälja guld? Har du exempelvis gamla smycken du aldrig använder så kan du enkelt sälja dem på ett säkert sätt och få pengar för guldets värde. Pengarna får du dessutom utbetalt inom 24 timmar. Låter inte det väldigt smidigt?

Tyvärr har jag inga guldsmycken jag aldrig använder, haha, men hade jag det så skulle jag förmodligen göra annat än att låta dem ligga och "skräpa". Det vore ju inte så illa om du då fick kontakter att handla annat för som du faktiskt använder. Eller varför inte åka på en resa? Det hade nog jag gjort, jag längtar efter utlandet! Fast å andra sidan borde jag investera i böcker och grejer inför skolstarten i september - det är ju också något som pengarna kan gå till! Kanske slipper du då till och med ta studielån? ;)

GuldCentrum finns i alla fall om detta skulle fånga ditt intresse. De finns både online och i fysisk butik och besöker du dem kan du få en gratis värdering av dina guldsaker. Då kan du avgöra själv vad du ska göra med guldet.

No comments: