Thursday, May 16, 2013

Camwhoring :)

Today I decided to curl my hair (well okay, it's more wavy than curly). Can you see how much it has grown since I bleached it? If I were brave enough I would cut my hair into a cute bob to get rid of the platinum blonde, but I'm not, lol. Plus it would probably look strange with my curls..


On Saturday it's Mads' 23rd birthday! I will show you the card I have made for him later... don't want him to sneak-peek on my blog. ;) Also, it's Eurovision song contest on Saturday! I haven't heard any of the songs competing this year, and I'm not sure I will be able to watch the show... :(

2 comments:

zzz said...

Klipp, klipp, klipp! G. sa till mig: "du måste prova nu när du är ung!", och nu har jag kooort hår, till hakan typ. Älskar't!!! :) Jag har ju också vågigt, men använder varmluftsborste ibland :) Det blir fint annars också :)

Tirin said...

Åh, önskar jag vågade! Kort hår får vänta tills jag blir gammal, tycker jag ;) Kör lite tvärtom, passar på att ha långt hår medan jag är ung, hihi