Tuesday, October 9, 2012

Shopping haul!

Äntligen har mina saker från Nelly kommit och jag blev så glad! ... tills jag insåg att långklänningen fortfarande saknas! MORR!!! De andra kläderna är i alla fall jättesnygga och sitter perfekt på! ;)


Exciting! Exciting!


The shirt is called "Tilde shirt", suitable, huh? ;) The dress fits perfectly, it's so tight! Love it!


This dress is my favorite! It's hot! Kinda hard to pull over your head though, I don't think they thought that through very well. But once you're wearing it, it looks and feels amazing!
 - Note to self: Don't wear red underwear with it.

Now to the high heels!!


They are gorgeous! A bit small in size, but it's fine. Mads told me I looked like a freak when I tried them on, because he thought it looked weird being so tall and so skinny, lol. (Don't like to call myself skinny though) Well I don't care what he says, these shoes are fabulous! ;)


2 comments:

Anonymous said...

Problemet är Tildiga att du aldrig använder högklackade skor, annat än kanske fem minuter i taget. Tänk på bröllopet. Hur var det då? Slöseri och när ska du förstå det?

Tirin said...

Öööh det gör jag ju visst och dessa fick jag gratis.