Saturday, October 20, 2012

Plans for this year

Igår beställde Mads och jag äntligen en resa till Sverige! Det är i och för sig endast en dagstur då vi ska på Malmö tropikmässa! ^^ Det ser jag jättemycket fram emot och hoppas att jag hittar en snygg leopardgeckohane som kan ingå i mitt avelsprojekt, möhöhöhö! Vi ska även utforska Malmö lite, men har ingen aning om vad man kan göra där...

Sen ska jag till Västerås till jul också och hälsa på min kära familj (och vänner)! Njut av denna bild på kaninerna, medan jag översätter detta till engelska, hihi:


Mads and I ordered tickets to Sweden the other day! We are going to a reptile show in Malmö (south of Sweden, so it's very close to Denmark) in November! I'm really looking forward to it, planning on finding a beautiful leopard gecko male for my breeding project, hehe. 

I am also going to Sweden for Christamas! ^^ Btw, cute photo of my bunnies, huuh?? 

No comments: