Monday, October 1, 2012

Giveaway interest?



Jag tänkte kolla om det finns intresse för en liten "giveaway", vilket det egentligen inte är, höhö. Det är nämligen en tävling där man kan vinna 200 kr i presentkort hos Miinto, internetaffären jag skrev om här. Så, finns det intresse? För annars behåller jag presentkortet själv ;)


I'm checking for interest for a "giveaway", which is really more like a competition. You could win a 200 SEK gift certificate for the online shop Miinto, which I wrote about here. If there's little interest I will simply keep the certificate myself, haha. ;)

3 comments:

Z said...

Jaaa, det ska heta Giveaway to Z ;)))) Bara jag får delta ;) Sorry att jag inte svarar på mail, har ingen ledig tid alls :(

Tirin said...

Haha xD Klart du skulle få vara med om det blir av!

Det är ok </3

Milna Tulao said...

Thanks for following me, I followed you too