Friday, September 28, 2012

Wedding tomorrow...

Hej allesammans! :) Idag ska jag få tillbaka min klänning som jag ska ha på mig imorgon, så den kan jag visa upp lite senare. Riktigt stressigt att hitta de perfekta skorna att ha med klänningen! Hur gör ni när ni ska klä er till bröllop? Har ni en speciell klädkod eller vad? :)


Today I'm getting my dress back, so I can show you what it look like later. :) I have no idea what shoes to wear with it, so I have to find the perfect pair... Kind of stressful! How would you dress for a wedding? Any specific style in mind?

2 comments:

Anonymous said...

Finns bara en klädkod som jag känner till och det är att inga kvinnor får bära vitt och på så vis konkurrera med bruden.

Tirin said...

Jag tycker heller inte att man ska ha helsvart på sig.. det ser så dystert ut, som om man ska på begravning. Min klänning är dock svart och benvit/creme-färgad. :P