Tuesday, September 4, 2012

The perfect hair

Jag saknar mitt långa hår! Jag saknar när mitt hår var friskt och glansigt! Nu låter jag min naturliga hårfärg växa ut och det är ju helt ok... förutom att jag har en utväxt då! Som tur är, är jag naturligt blond, så utväxten ser inte allt för hemsk ut. När utväxten är lång nog så blir det nog ljusa slingor. Tänker inte bleka allt igen. Jag saknar mitt superljusa hår, det är så jag... Men vad gör man inte för friskt hår?


As some of you may know by now, I'm letting my natural hair color grow! I'll probably make some highlights later on, but at least it doesn't look weird because I'm naturally blonde. :) I miss having healthy hair, so I will never dye/bleach it again! At least not all of it. I'm on my way to the perfect hair! Too bad it will take so long, lol!

No comments: