Friday, September 28, 2012

My outfit for tomorrow

Här kommer bilderna på min outfit inför imorgon! Riktigt synd att klänningen från Nelly aldrig kom, men men. Jag hittade ett billigt alternativ, 100 dkk för klänningen och 60 dkk för kuvertväskan, båda från H&M. :)


Skorna köpte jag från Nelly för några år sedan och har använt dem 1-2 gånger. De är riktigt höga, så jag tar med ballerinaskor till festen efter vigseln. Måste ju ta hand om mina fossingar. ;)


Unfortunately, I never got the beautiful light pink maxi dress from Nelly, so I had to get a cheap alternative for the wedding tomorrow. I got the dress on sale at H&M, only 100 dkk! The purse was only 60 dkk, so I found a cheap outfit. Lucky!

The shoes are from Nelly. I bought them a few years ago and I have used them once or twice. They're insanely high, so I'm going to bring a pair of flats for the party afterwards, just in case. Gotta take care of my poor feet!

2 comments:

Milna Tulao said...

new follower here, please do check and follow my blog too.

http://pinkmommy3030.blogspot.com

Tirin said...

Sure, I'll check out your blog :)