Thursday, September 6, 2012

Makeup today

Hej hej alla fina läsare! Jag väntar just nu på att älsklingen ska komma hem, så ska vi äta snabbt och sedan dra ner till biosalongen! Som jag skrev tidigare så ska vi se filmen Ted. Den borde ju vara kul! :)

Hi my pretty readers! I'm waiting for my darling boy to get home so we can eat something real quick and then go to the movies to watch Ted. Should be fun!


What I used for makeup:
Foundation
Eyeliner (black)
Eyeshadow (white, beige & brown)
Mascara (black)
Lipstick (rose)
Lipgloss (light candyfloss)

Som ni kan se, är mitt hår mörkare än vanligt, då min riktiga hårfärg får växa ut. Vad tycker ni att jag passar bäst i? Jag har alltid varit "Tilde -  hon den blonda" då jag alltid har haft så ljust hår! Känns skumt nu när håret har blivit mörkare och mer guldblont... Blir dock underbart med helt friskt hår!  

1 comment:

Anonymous said...

pretty!! love / t