Sunday, September 9, 2012

Bunny babies day 3

Godmorgon alla glada! :) Jag är på toppenhumör! Kaninungarna mår prima (har bollamage allesammans) och börjar få päls nu! Man ser deras teckningar bättre och snart kommer man nog att se alla färger helt! Spana in kaninbloggen för mer info.

Good morning sunshines! I'm so happy today! The kits (bunny babies) are doing great, they all have round tummies, which means mama Charlie is doing her job, hah! They have startet to grow fur, so you'll soon be able to see their colors a lot better! So exciting! :) You can visit my bunny blog for more info.



Jag ska förresten ringa och klaga hos Nelly, för mitt paket har fortfarande inte kommit och jag beställde det förra veckan på torsdagen (min födelsedag). Jag brukade älska Nelly, men all den kärleken är borta nu. R.I.P. kärlek.

1 comment:

Anonymous said...

Sooooo cute!!