Tuesday, June 5, 2012

Help with iPhone cases?



I'm finally getting (read "buying") an iPhone, and I'm looking at iPhone cases now, because well.. I can't have an undecorated phone! I'm getting a white one, so I want a case that matches it. I just can't make up my mind, so I need your help to decide!

Jag ska äntligen köpa en iPhone (en vit sådan) och kollar just nu på skal. Jag måste ha skal till mina mobiler, de måste vara dekorerade! Jag älskar sånt! hihi Därför behöver jag er hjälp att bestämma vilket jag ska ha!

1. Cath Kidston
Dubbelskal Cath Kidston iPhone 4/4S ros
I'm in love with this one! I love floral things, plus there are pink flowers! 
Jag älskar blommigt, plus att det är rosa blommor också!


2. Rilakkuma
Designerskal iPhone 4
Rilakkuma is so adorable! Makes me happy! ^^
Rilakkuma är så söt och gör mig glad!

3. Pink bling/Rosa stenar
Skal iPhone 4 Strassbeströdd rosa
I love pink. I love bling.
Jag älskar rosa. Jag älskar bling.


4. White bling/Vita stenar
Bling Bling Skal iPhone 4 vit
Maybe white bling looks more "classy"?
Är vitt bling mer "klassiskt" liksom?

I'm not getting these, but they are adorable! Two years ago I soo would have bought them:
Jag ska inte köpa dessa, men de här Rilakkuma/Korilakkuma-skalen är ju bara för söta:

Rilakkumma Skal iPhone 4/4S Björn BeigeRilakkumma iPhone 4/4s brun björn


All cases are from/Alla skal är från: Fyndiq.se


8 comments:

Anonymous said...

Number 2!! :D

xciaox said...

i like the white bling. Have you tried looking at etsy.com? they have millions of choices at good prices.

Amy-Chan said...

I would take the Rilakkuma one. It's sooo cute.

Sandra said...

I just foundd your blog, and I love it! It's so cosy. As for the cases I love the bling ones o:
Hugs from Sandra / sandrajensenmakeupblog.blogspot.dk

Kimba said...

You should look around abit more :O
There are ones with Rilakkuma and Bling Bling or Bling Bling with Flowers and Stuff ♥
And so I like the Second One with Rilakkuma most

Yumi said...

pink or white bling, its just the bling @_@ lol

Inspire me, darlin said...

Älskar dom med Rilakkuma så tycker den första med honom, eftersom du inte vill ha dom andra ^^ Men dom är görsöta, min besties har ett sånt ^^

Helena said...

sweetthings.se har också massa söta mobilskal! Kolla in dom