Tuesday, May 22, 2012

Update update update!

Hello! I suck at blogging these days, so sorry! :D But yeah, here's an update... We have lots of reptile eggs in the incubator, both from leopard geckos and from the hognoses! The leo eggs will hatch any day now!

Jag har inte varit så bra på att uppdatera... Men nu kommer en uppdatering, äntligen! Vi har massa reptilägg i äggkläckaren, både från leopardgeckos och från trynsnokar. Leo-äggen kommer att kläckas snart!

Snake eggs (13 good ones and 4 bad ones)

Leopard gecko eggs (we have 8 of them now)

I'm going to Sweden 6-22/6, and I will bring one or two bunnies! In Sweden I'm getting a new leopard gecko, a R.A.P.T.O:R (Red eye albino patternless Tremper orange - oh yes, it has red eyes!!). I'm also going to Sweden to see my brother graduate, to celebrate my sister's bday and to meet my family and friends, of course! I will miss Mads' and my 1 year anniversary! Oh noes! We will celebrate when I get home though :) Here's a picture from one of our first dates - at a zoo:

Looks like I'm not wearing pants :(


Jag ska till Sverige 6-22/6 och tar med mig en eller två kaniner! I Sverige ska jag få en ny leopardgecko, en RAPTOR (Röda ögon albino mönsterlös Tremper orange [haha konstigt det låter på svenska] - och yes, den har röda ögon!!). Jag kommer också att se min bror ta studenten, fira min systers föedlsedag och såklart träffa familj och vänner! Jag kommer att missa Mads och min ettårsdag dock! :( Men vi ska fira när jag kommer hem istället, hihi. Bilden är från en av våra första dejter - på ett zoo! Det ser ut som jag inte har byxor på mig på bilden... :/

4 comments:

z said...

HAHAHA, inga byxor!!!!! ...skojar)
Men tror du att du kan ses den 7e istallet? Jag veeet att det ar studenten dagen efter, men det blir lite omstandigt for mig att aka 2 ggr!

Tirin said...

Mehh! xD Jag kommer hem den 6:e sent på kvällen, så om det är kanske runt 15:00 något (i alla fall eftermiddag) den 7:e skulle det gå :)

Anonymous said...

Tänk på att du måste baka massor! :-)

Anonymous said...

Gud vad söt du är på den sista bilden!

www.makeupisart.se