Saturday, May 5, 2012

I finally got my Charlie!

Today I went to a reptile show (it was pretty cool), and I finally got my super cute white bunny Charlie! She's very calm and sweet! She's like the adult and Willow is like the child - they are so different in personality (so far)! I took some pictures of her, but I don't want to disturb too much the first day:

Idag var jag på reptilmässa, jättekul att vara där och se allting! Jag fick äntligen min supersöta vita kanin Charlie! Hon är väldigt lugn och söt, som en vuxen, medan Willow är som ett litet barn, haha. De är väldigt olika än så länge. Jag tog lite bilder, men ville inte störa för mycket första dagen:


She has grown a lot since the last photos I saw of her! All that fur!! ♡ She had the cutest brown sibling... The breeder's wife (actually, she's the one breeding the bunnies) said that she just got a new litter with another brown one, so I could get it in June or whatever if I wanted, HAHA. I do! but Mads doesn't. :P

Hon har vuxit so mycket sen de senaste fotografierna jag såg! Så fluffig!!! ♡ Hon hade ett supersött brunt syskon...  Den var redan såld dock. Uppfödaren (eller hans fru, som är den som sköter kaninuppfödningen) sa att hon precis hade fått en ny kull med en till brun, så jag kunde köpa den i juni om jag ville, haha! Jag vill, men Mads vill inte. :P

1 comment:

Anonymous said...

Hej Tildiga! Tror att Willow är sötast, men vore kul att se dem tillsammans!