Tuesday, May 29, 2012

Food poisoned...

Mads and I have both been food poisoned!! We were up all night throwing up... Too much information, I know ;) Today I have high fever and my whole body aches. As soon as I stand up I feel dizzy. Therefore, I will blog about last Sunday when I feel better. Hope all my readers are doing good!! :)

Here is an "old" picture of Willow and me:


Mads och jag har båda blivit matförgiftade!! Vi låg vakna hela natten och spydde - för mycket information kanske? :P Idag har jag hög fever (feberfrossa) och hela kroppen gör ont. Blir yr så fort jag reser mig upp. Därför bloggar jag om i söndags när jag mår bättre. Hoppas alla läsare mår bra!! :)

3 comments:

Anonymous said...

Stackars er! Sköt om er noga! Fin bild, Tildiga, fast så gammal är inte bilden eftersom kaninen är ung!

Anonymous said...

there's something about you that makes me love pink and also want to buy a lipstick, pick one of course!!!!

Anonymous said...

get well soon!