Thursday, October 13, 2011

Update in Swedish

Här sitter jag just nu och är förkyld (igen?). Förstår inte om det är samma förkylning eller en ny, men suger gör det i alla fall. Försöker att ignorera det så blir allt bättre, hihi.

Idag klippte jag min lugg RAK! Tyckte att det behövdes en liten förändring. Men kan fortfarande ha snedlugg för mitt hår är så fantastiskt flexibelt ;) Vet inte riktigt vad jag passar bäst i dock...

och och och OBS! Alla svenskar! Okej, inte alla svenskar, men familj/vänner. Jag använder just nu mitt danska sim-kort och inte mitt svenska, så om ni smsar till mitt comviq-nummer nu så har jag ingen aning! Ni får gärna be om mitt danska nummer om ni inte har det, blir ju lika dyrt som att smsa till mitt svenska. :) Saknar er~

Nu måste jag diska. Ha en bra kväll!



2 comments:

saana said...

Var bor du i Danmark? :D Jag vet inte om du har sagt det eller om du inte vill säga det i bloggen. Och kann du prata dansk? Har du lärt dig mycket nu när du har bott där för några månader?

Tirin said...

Jag bor i Nærum :) och nej jag pratar inte direkt mycket danska, tycker det är jättesvårt att uttala! Däremot kan jag läsa danska och förstår det mesta av talad danska (beror dock på hur snabbt personen pratar, haha). Får ta och lära mig mer snart! ^^