Wednesday, June 22, 2011

Before I leave...

As you all know I'm about to leave on a trip to Italy. I will bring my laptop but I don't know whether I will have access to the Internet or not. Therefore I'll tell you now that I hope you'll be patient if I can't blog while I'm away, because I will come back with a lot of awesome photos! Just wait and see :) I also want to write a message to my boyfriend, because I know he'll be reading this:

Click for bigger pic

Bääääbis! ~♥ Hoppas jag får internet där så vi kan prata, annars blir det jobbigt... fast då får vi smsa istället - och det kommer jag säkert göra massa ändå! Men du vet att jag tycker jättemycket om dig och längtar tills vi ses i Augusti. - Vi får se om det blir för en Londonresa eller inte... och det får vi se bara ungefär en vecka efter jag har kommit hem igen! :) Sen ska vi minnas att alltid vara positiva, hur det än blir, för vi är awesome! Jag kommer att sakna dig såååå mycket när jag är borta (fast jag redan saknar dig supermycket)! Är jätteglad att jag har dig, så lova att inte sakna ihjäl dig ;D och du får faktiskt också ta hand om dig! Puss puss ♥


1 comment:

Valentin12 said...

Hej min skatt!! :) Tack for meddelen, jag blev jätteglad! =D Jag hoppas också att der är internet, men annars får vi bara klara det med sms som du säger. Klart du tycker jättemycket om mig, jag är awesome ;D Och jag tycker också jättemycket om dig min liten, och det blir fantastisk att se dig igen i Augusti, uanset om det blir London eller inte :) Och ja, vi är ju positiva! =D Kommer också att sakna dig, men inte så jag saknar ihjäl mig :p Kan inte lova att ta hand om mig (A) Men ska forsöka! :D Puss puss älskling <3