Saturday, March 5, 2011

Melodifestivalen + Tirin today...

As (almost) always, first ego pics! :D

Today's outfit... jaja, plain black x)
 And today's hair and makeup!

I hope you didn't notice that my room is a mess, lol. Today I went for a walk with my dad! I took some photos of my city, so I'll show you later :) Right now I'm watching Melodifestivalen (music competition) and of course the wrong song will win and compete in Eurovision song contest! Actually, I hate this kind of music, but it sorta feels like you have to watch it anyway. I just get angry at the fact that people vote for the wrong songs! Artists that could actually have a shot at winning Eurovision song contest don't get any votes... So yeah Sweden will barely make it, again! Because of all the retarded people in this country... xD Pffftt whaat, I'm overreacting??

6 comments:

Daniela said...

Ahh~ Hello! :3 I'm new to your blog lol <3 The pictures of you in all black are super pretty! :]
As far as Eurovision, I'm similar with those reactions but to the people singing for American Idol X'D

Tirin said...

oh well then, welcome! :D haha thank you ^^ and yeah, people never vote for the right singers, i hate it! lol

Anonymous said...

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer(, baby jag tror jag är kär)! (8)

Daniela said...

Thanks ^_^ and you're welcome <3
& Agreed XD It always seems to happen in competitions like that! Beginning to think they do it on purpose lol~

saana said...

Yes, it's the same in Finland. XD I think the wrong songs get to the Eurovision because many yong people don't watch the semifinals. It's kinda embarrassing when the old people vote some random schlager or country singers, and the whole Europe thinks that all the Finns listen to that kind of music...

Tirin said...

hahaha yeah that's exactly what happens here!! like old schlager songs in swedish that are damn boring win... instead of songs you acually feel like dancing to! xD