Monday, August 3, 2009

Vill ha jeans, en väska och massa skor...

Woooosh! Jag stan-ade idag med Lina (såg massa saker jag skulle vilja ha och som jag hade skaffat mig om jag skulle ha pengar, höhö) :) Länge sen jag träffade henne typ! tihi ♥ Det pratades en hel del och sedan var det så varmt att jag höll på att dö när jag kom hem. Väl hemma välkomnades jag av en trött hund som just nu ligger bredvid mig och sover. :)

Ja just det! Det har tydligen öppnats en nagelsalong mittemot Lagerhaus! (stavning?) Helt fantastiskt! Plus att jag såg några fina rhinestones på Cubus som jag skulle vilja ha, hihi... Jaja, jag får helt enkelt vänta tills jag får pengar... vilket blir lite när hunden blir hämtad och studiebidrag nästa månad... < / 3 FAST! Fyller ju år typ då, så då får jag säkert massa mer pengar :'D tihi Då får jag åka till typ Stockholm med Z och L! Wiiiiiiiiieeee....... :D

No comments: