Sunday, August 9, 2009

Tihi :)

Jag satt och tittade runt på internet och snubblade på en sida om japanskt mode osv... Sen blev jag bara så inspirerad att jag var tvungen att testa himegyaru hår!! Just jag passar inte så bra i det (och det ska dessutom vara stora lockat) men ändå... :'D Det är fint! Okej, kanske inte med tiara, men ett vanligt diadem funkar ju också!

Inte nog med det, jag hittade en blogg till en jättecool västerländsk gyaru! Det fick mig att vilja bleka håret lite! Så vem vet, det kanske kommer i framtiden. Men först och främst ska jag köpa jeans (kanske) eller en väska! Sen får vi se... Ja just det, jag ska fixa naglarna också! hihihihi! Jag bryr mig inte om vad alla säger (typ "du är besatt" osv), jag må vara "besatt", men det är ju bara positivt i så fall, att jag har något jag tycker om! :) Dessutom är det inte bara jag, har ni nånsin hört talas som NAIL ART? Dööööhhh...

Tror inte jag orkar följa med till Uppsala imorgon, de ska liksom åka klockan nio... då sover jag ;P Ska leta färgglada kläder imorgon, tihi! Sen blir det stan med min bäbis Zlata på tisdag!!! Wiiiiieeee ♥ ♥

No comments: