Saturday, August 22, 2009

THREE DAYS GRACE ♥♥♥ Seriöst, jag älskar dom! XD Gone forever, Over and over, Just like you, Get out alive, Time of dying, fiiiiiiiiiiinns det något bättre?! Min Anberlin-period har gått över till en Three days grace-period (fast Anberlin är fortfarande mina nummer ett!)!! Och never mind den fula bilden, den bara... blev.

Träffade Zlata och hennes mystiske fransman idag. Han var inte så mystisk trots allt! Däremot kom det fram en mystisk snubbe till oss och började snacka massa! Det var lite smått roligt xD

Mitt forum har lyckats få 6 hela medlemmar (inklusive jag själv)!!! Det är helt fantastiskt!!! Fast det är en av medlemmarna som jag inte har en aning om vem det är... Aja, är glad för alla medlemmar i alla fall! :D Även om de vägrar skriva något än så länge........... Vi får hoppas på att Karen skriver något, som hon lovade, hehehe!

Jag vill inte ens prata om hur deprimerad jag kommer att vara imorgon, speciellt på kvällen. Den sista sommarlovsdagen. Vårt sista gymnasiesommarlov... Det är nästan sorgligt. Det är sorgligt att sommaren snart är över. Den har gått på tok för snabbt i år. Den bara flög förbi, bara sådär liksom. Vad ska jag trösta mig med alla deppiga dagar i höst då? :/ Det blir väl till med jordgubbste och choklad, som vanligt då. Det är min nya depp-tradition och den funkar utmärkt! Tyvärr bara en kort stund, innan verkligheten lägger sig om ett tjock lager snö på marken och täcker alla underbara minnen av sommaren. Ah, så filosofiskt tragiskt! *konstig*

No comments: