Tuesday, August 11, 2009

Stan idag med mina kära bästissssss, tihi!~♥

Wiiiiie, blev lite smått utmattad av att stana i några timmar idag med Zlatis, men det var kul och jättekul att träffa henne igen! Den jäkeln åker bort varje sommarlov till Ryssland hur länge som helst! :( Fyyyy! Nu har jag massa bilder att lägga upp också och mer blir det säkert imorgon (för jag ska först till Stockholm och på kvällen ska vi på bio och fira Lina!!)

Fick en bok av Zlata som utspelar sig i Tokyo och handlar om någon "barndomskärlek" typ, Fick även filmen Red Eye, som jag redan har sett, men som jag gillar bl.a. för att Cillian Murphy är snygg i den ;) hehehe Tack Z! ♥

Mitt söta halsband som jag köpte idag! ♥ Köpte även ett fint nagellack :) hihi

Den här bilden får vara med bara för jag älskar rosa och blommigt :3

No comments: