Tuesday, August 18, 2009

Sommarregn över Västerås city

Var på stan idag med lilla Z och hittade massa accessoarer som jag vill ha! Jag är inne i en sån period nu, när jag vill ha smycket och mössor och sånt mer än något annat. Hittade en jättefin vit mössa på Cubus och en fin blommig sjal på Indiska, men har inga pengar just nu, så det får vänta... Ja just det, ett par shorts på Cubus också, aaaaww :/

Sen var det stan-premiär för min oversize-ade skjorta! Använde dessutom mitt tjocka diadem som jag inte har använt på... tre år ungefär!! Jag vill ha ett diadem med en rosett på :/

Detta är mina naglar nu. Fixade dem igår kväll :) Hmm... tycker mer om korta är långa naglar (och använder inte lösnaglar, det känns läskigt!), men skulle egentligen vilja ha lite längre iaf...

(o_____________O') Hahaha, ritade till lite manba-smink i paint! Vad tycks? ;)

No comments: