Friday, August 14, 2009

snart börjar skolan...

... men det vill jag inte tänka mer på! xD Fast jag fyller ju år och får pengar efter att skolan har börjat och det vill jag verkligen... Jobbigt!!! Och något annat som är jobbigt är att mina ögon suger som sminkögon! Jag ser bara emo ut, vilket är typ motsatsen till hur jag vill ha det. Aja :/

Jag längtar tills jag får byta rum (badrummet är förresten klart på tal om rum)! Jag har hittat världens vackraste sängkläder; ROSABLOMMIGT! :D Sen vill jag ha en jacka och en kappa och kanske en vit mössa och nya skor... haha... Roligt också att man ser sned ut på bilden, bara för jag håller kameran (mobilen) snett :) I alla fall så ser man på översta bilden min "nya" hårfärg!

Jag funderar starkt på att tatuera in ett litet rött hjärta på handleden. Nästan ingen verkar tycka att det är en bra idé - det ser ju konstigt ut när man är gammal! Sen kanske man ångrar sig senare i livet, men jag lever i nuet, förstår ni ;) Just nu känns det sååå jag att ha en sån tatuering! Anyways... borde gå och äta lunch eller något, så jag kanske kan gå ner på stan sen.

No comments: