Thursday, August 13, 2009

wiiiieee...

Såhär ser inte mitt hår ut längre, det är faktiskt blondare och mamma hatar det! Men jag däremot tycker om det och det är ju det som är huvudsaken! ^^ Ja och sen är det ju inte platt heller, för det sliter för mycket att platta så ofta. Det är lockigt, men lite konstiga lockar för tillfället, bara för jag sov med blött hår... xD På tal om det jag skrev i förra inlägget, så känns det nästan som om man borde starta en egen gyaru-tidning! Det finns folk i USA som har gjort ett indieprojekt om det, läste jag om. Har ingen aning om hur det gick dock. :P Men det vore ju roligt. Synd bara att alla svenska sidor med forum för oss som älskar det modet, är så inaktiva! :(

Det här är btw mina naglar för tillfället (fast bilden är tagen innan jag fixade till dem, dvs nagellack utanför naglarna osv). Mitt nya nagellack suger apa :( Det ger nästan ingen färg alls! Man måste lägga på tusen lager! Jaja, jag överlever... nästan.

Vill ha såna här naglar förresten, tihi Det är sååååå söta!! :D Men såklart man kan inte köpa såna tillbehör här och jag orkar inte med att tjata om hur värdelös stad detta är. *död*

Men nu åskar det! Hejdå!

No comments: