Wednesday, August 26, 2009

Regn, regn, regn...

Idag har det regnat i princip hela dagen, jag är astrött och ni får nöja er med en skitbild på en dyngsur Tilde och hennes heta Liz Lisa-väska! :) Jag har i alla fall lyckats göra japanskläxan (äntligen!), men kommer absolut låta som en hackig skiva om jag blir tvungen att läsa den där jäkla texten. Nej, den har jag inte lagt ner tid på och tänker inte göra det heller. Engelskan kan vi också ta och glömma (eller inte...?). Jag får väl ta och kolla igenom det i alla fall, just in case...

Tydligen har Mipo slutat i Ranzuki!!! Neeeeej vad dåligt isåfall! Men jag kan ju inte vara helt hundra eftersom min japanska inte är den bästa... Förstod dock att hon tackade och de hade party och hon höll tal osv, så det låter ju logiskt om det var ett avskedsparty! :/ Aja, jag får trösta mig med att det inte ska regna imorgon i alla fall! o:3 Om de ändrar, då jäklar! Jag vill ha kjol, typ, kanske... Det finns en möjlighet att jag vill det. :)

Idag hade vi filosofi och engelska b, som var nya ämnen... det var väl... intressant, utom det att jag kan bättre engelska än min lärare! Jag lovar, jag sitter och rättar honom i huvudet! Han har världens brytning också. Jag menar inte att jag inte har någon slags brytning eller så, men jag låter inte som han! xD Fast han verkar snäll och lite rolig i alla fall, som tur är. Jag saknar vår engelsklärare på Gidde! Hon lät jäkligt bra på engelska, till skilnad från alla lärare vi haft under gymnasietiden. Hur kan man bli bättre när lärarna låter så skruttigt? Aja, ska inte bli elak, höhö :)

Imorgon har vi håltimme - igen. Vi slutar dessutom sent och bläääääää vad jag bara vill sova bort hela dagen. Som i The Perishers - Weekends:
You look tired.
Would it help to hear me say:
don't you worry,
Friday's not that far away...?

- Ja, det skulle det :/

No comments: