Saturday, August 22, 2009

OMG!!!!!!!!!!!!!!


Först vill jag bara berätta hur mycket jag avgudar Sifow; hon är världens bästa kvinnliga artist! Wohooo go girl! xD Man blir så glad av hennes musik på ett sätt som ingen annan arist kan göra!

Sedan kommer det OMG-iga:

Neo Tokyo Samurai Black World Tour 2009/10
date:24.09.2009
time:
price:

related artist:miyavi <------------------------- OMG!!!!!!!!!!!
Stockholm - Sweden
location: Arenan, Fryshuset

MIYAVI KOMMER TILL SVERIGE - IGEN!!! Jag lyssnar inte så väldans mycket på honom numera, men guuuuuud vad underbar den förra konserten var! Detta kan man ju inte missa, eller?!?! Aaaah, som vanligt har jag ingen att gå med, I guess, så då blir det väl inte lika roligt. Men kanske är bra det, jag ser ut som en kossa på konserter i alla fall...X)

Och som vanligt har han TVÅ konserter i Finland och bara en i Sverige, jäkla fuskare de där finnarna är! Men aaaaah, Miyavi är så jäkla grym live att det inte finns!!! ★★★★★★★ (konstigt uttryck det där, egentligen) Om någon vill gå får den säga till!

Fast herregud, det är på en torsdag, plus att biljetterna säkert är slut eftersom de släpptes den 8e juni... *efter* x_x Hmm, tydligen så finns det biljetter trots allt! :'D

1 comment:

DiPaolo- said...

hahah min pappa kommer säkert va där när han har konserten.För han bygger upp scenerna till sånt när artister kommer till sverige:P haha tänk om han kan fixa biljetter ,eller autograf :P hehe:)det skulle va nice:)