Monday, August 31, 2009

Mitt huvud dör, partyroligt!

Jo, jag tänkte börja skriva på engelska också, bara för att mina brevvänner och liknande ska kunna förstå vad jag skriver (inte för att det är speciellt intressant, men ändå). Idag var en relativt händelselös dag, utom filosofin, den är så cool! :D Tog ut min tandställning också (OMG newsflash, jag hade tandställning!!), men annars har det inte hänt så mycket. Jag har köpt massa saker och har inte så väldans mycket kvar av mina födelsedagspengar :) höhöhö

Hello non-Swedish people! I'll start writing in English as well starting.. well, today! :) I didn't do much today, except for attending to school! ;) We had filosophy today and I find it reaaaally interesting!! I love thinking (sometimes a little too much) about things ^^

I feel sick.... I have a headache and my throat hurts (T.T) I hope it's noooot the swine flue!! xD haha Well, I'm not that sick... yet... Aaaanyway, this week, my supercute necklace and bracelet will arrive! Wiiiiee ♥ What else? Well, I ordered supercute sheets (quilt covers?) for my bed too! Guess what they look like?!?!?!? They're.......... white with pink flowers!!! Aaawww sooo cute ^______^ My bed will look like a princess bed! ♥



Ok, that's all I have to say today. Nevermind my super cool pose :) Hmm... I'll fix my nails today (if I have the time...)! I'll make them pink and something else.. :D hehehe I'll also order some nail art too! I hope...

No comments: