Thursday, August 20, 2009

Jobbigt, jobbigt...

Forum är jobbigare och svårare än jag trodde! Har bett massa brevvänner att bli medlemmar, men eftersom de är upptagna och tidsskillnaden är så stor, har de inte svarat (utom Natsumi, som sa att hon skulle bli medlem, men som fortfarande inte har det! Jag tror att det är bristen på hennes engelskakunskaper som ligger bakom detta...) Jag är så trött! Och känner mig lite halvdålig. Kanske är ångesten inför skolan? 4 dagar kvar bara, hur kan sommarlovet ha gått så snabbt?! Vart tog det vägen liksom??

Igår var jag ute och läste i trädgården! ♥ Sååå skönt var det! Solen och värmen var äntligen tillbaka och där satt jag och njöt - tills jag blev attackerad av getingar vill säga! Det var kanske tre stycken som surrade runt bordet där jag satt. Visste ni att de äter träbord?! De sätter sig på bordet och börjar gnaga bort träbitar! Man kan till och med höra det! Det är helt sjukt!

Tänk vad deprimerande sen med senhöst. När alla löv på träden är borta och det börjar bli iskallt och mulet varje dag... usch... Jag älskar början av hösten när träden lyser i rött! Det är hur fint som helst! Dessvärre varar det inge länge och innan man ens hunnit märka, är alla träd kala....... (._______.)

Jag skoluniformade mig förresten. Den som kom på loose socks är ett geni! Jag skulle kunna vara kogal, dvs. gå runt i skoluniform hela tiden! :D Aaaaww, så fint! Men som vanligt får man konstiga blickar på sig då...

No comments: