Monday, August 17, 2009

JAG ÄR KÄR ♥


... i smycken, den här gången! :D Hittade en sida med de enligt mig snyggaste och sötaste smyckena i världen! Seriöst, jag mååååste köpa! X) Tyvärr har jag inga pengar, men kanske kan jag lyckas övertala mamma att ge mig några i födelsedagspresent? :) Cupcaken, glassen och pandan måste jag ha! Plus att jag kan ju alltid köpa resten själv, om det skulle vara så! :D Men blörgh för skolan! Gå upp klockan 6 nästan varje morgon, vad är om inte en mild version av misshandel? (._.') Anyhow... Det där armbandet liknar ett av Disney couture på ASOS, jättemycket! ;P

Iiiiih, jag hatar att vara pank (okej, vem gör inte det då?)!!! Jämt när jag inte har pengar så hittar jag saker jag vill ha! Nej, nu ska jag aldrig mer betala för att gå på bio och sånt onödigt! Jag gör det ändå bara för att mina kompisar vill och jag vill umgås med dom, inte för att jag vill se filmen. Aaaawww, tvåhela veckor (- en dag) tills jag fyller år! :( Studiebidraget borde jag få två dagar tidigare... fast det måste jag slösa bort på nail art! :) tihi

För övrigt håller jag på att titta på Celeb to binbo Taro, med Ueto Aya! :) Hon är jättebra i såna roller, verkligen! Tittade även på ett avsnitt av Godfather in Pink, med Rainie Yang och lite av Miss No Good, även den med Ranie Yang! Hon är så himla galet gullig! Jag älskar när söta skådisar bjuder på sig själva! Det gör aldrig amerikaner i filmer! x_x


No comments: