Sunday, August 2, 2009

Godmorgon :)

Först tänkte jag visa resultatet av hur glad hunden blev av att se mig på morgonen! Fantastiskt härligt att jag hade kortbyxor på mig och att han inte lyssnade när jag sa att han inte skulle hoppa upp på mig som en galning och nafsa i mina händer. Ojoj, man skulle kunna tro att han var valp på nytt!

I vilket fall som helst så håller pappa på att grilla nu och efter maten ska jag vara med David! Han måste träffa hunden, tihi :) Idag har jag på mig min Forever21-kjol, men den blåser upp så himla lätt, så jag hoppas verkligen att det är vindstilla ute! xD Sen borde jag köpa några högklackade skor, bara för att mina ben har börjat se så korta ut på senaste tiden *komplex*. Höhöhöh... nej men, ja. Bilden är taget i Erics rum, som vanligt :D tihi! Oooooch nu går jag ut och leker "sök" med hunden!

No comments: