Tuesday, August 18, 2009

forumforumforumforum

Blev medlem på detta forumet idag! :D Har letat runt massa efter forum med gyaru-intresserade människor, men alla är så inaktiva... Så det här var det enda jag hittade där folk faktiskt skriver inlägg varje dag! Okej om jag inte är riktigt gyaru, men jag inspireras av stilen och jag fixar naglarna, ne? ;) Nu för tiden så mycket att jag nästan känner mig naken om jag inte har nagellack eller nått...

Det är ju jättebra för mig att vara medlem där när jag nu har en idé till projektarbete! - vill starta en internationell gyarusa (gal circle)!!! Men bara om någon vill göra det med mig, så jag ska fråga min koreanska brevvän :) Hoppas att hon vill, men det vill hon kanske, för hon är så öppen vad gäller nya saker! Sen får jag skriva ads på olika forum och sånt för att leta medlemmar! Projektet går ut på att se om det är möjligt för vem som helst att starta en (i alla fall någorlunda) populär "klubb", typ... Svårt att förklara, ska komma på en bättre fågeställning senare. Förhoppningvis, om det går bra, kan vi ha möten i framtiden i Tokyo!! Feeeeeeeett skoj!! ^^ *positiv*

No comments: