Monday, August 24, 2009

Första skoldagen idag då...

Det var väl helt okej, bara för vi inte hade några lektioner. Imorgon däremot, då jäklar drar det igång med japanska som första lektion!! Vi kommer säkert att jobba senhårt från början, massa nya glosor och kanji... xD Nej men, jag vet inte... hoppar inte det i alla fall! Vi borde se en film istället, tycker jag :3 tihi

Detta var min otroligt vackra klädsel idag. Lite varmt var det dock..... Väldigt soligt och somrigt! Hoppas på samma väder på söndag också! :) Wiiiieee...

Hehehehe, jag kan inte säga att jag är glad att börja skolan igen, eller ens att jag har saknat alla människor där (då ljuger jag), så jag säger som det är: GE MIG STUDENTEN NUUUUU! :(

Forumet har förresten 8 medlemmar nu och folk (i alla fall Hannah) skriver faktiskt där!! Wohooo! :D Hon kommer från Filippinerna, om jag inte sa det innan, men det kanske jag gjorde. Aww jag älskar andra länder :)

No comments: