Monday, August 10, 2009

Egonördar mig

Mhmhmhmhmhhh, har inget bättre för mig... De andra (utom Eric) åkte liksom till Uppsala klockan nio! Fast sen åkte de tillbaka igen för Tove hade tydligen glömt några viktiga papper... smart! Jag orkade ändå inte följa med, för vid den tiden hade jag inte ätit frukost.

Tog av mitt bandage idag, men måste snabbt gå och sätta på det igen, för det gör ont efter ett tag utan det... Sådär ja! Nu är det på igen, men nu är det också lite svårare att skriva. Använder typ alla fingrar på vänsterhanden men bara pekfingret på högerhanden, haha X) Fett svårt att trycka på saker!!! >_> fail...

Imorrgon ska jag träffa lilla Zlatis! Och förhoppningsvis köpa mig ett par jeans om det fortfarande är rea(?)! Annars blir det en väska... tihi

1 comment:

Lime said...

Man skriver bara med pekfingrarna ändå :o

Och vad hände med håret här?