Friday, August 14, 2009

ギャルサ~★

Håller på att titta på serien Gal Circle, även känd som Gal cir och på japanska Gyarusa! :) Handlar om en cowboy från Arizona som åker till Shibuya för att hitta en 17årig tjej som hans indianvän letar efter. Väl i Shibuya stöter han på Angel Heart, en parapara-grupp full av tjejer med olika problem som han hjälper till att lösa på ett eller annat sätt...

Serien är faktiskt väldigt bra och underhållande, med ganska många ansikten som jag (och andra jdrama fanatiker) känner igen! ^^ En av de bättre komediserierna jag har sett (inte lika bra som My boss My hero dock, höhö). Aww, fast bästa serien nånsin är ändå LIFE :)♥ Måste se om den någon gång då jag får tid, vilket jag inte kommer att ha när skolan börjar igen... Nåja, sista året på gymnasiet! Wohoo...

Ska förresten beställa lite nail art-saker så fort jag får pengar! Hittade en sida som är hälften så dyr som alla svenska sidor, plus att det är gratis frakt! Yaaay! ★ Måste dock vänta i två hela veckor på pengar... åhåååå :(

No comments: