Saturday, August 29, 2009

1 day to go...! ★

Wiiiiiee! Idag åkte jag ut med pappa för att handla. Eller ja, jag följde ju egentligen med för att posta ett brev till Natsumi, men sen fick jag ju välja tårta (vi har tyvärr inte riktigt tid att baka en, utom jag, men jag kan ju inte baka en tårta åt mig själv! :< så ja..)! Vi var även en sväng hos farmor där jag fick present i förskott!

Jag fick en jättesöt guldig kuvertväska och lite pengar!! Aww, det var en jättebra present :)♥♥ Men när vi var och handlade passade jag på att köpa ett par billdiga lösögonfransar ;) höhöhö Såhär blev sminkingen med dom!:

Mamma tycker att det ser gräsligt ut, men det säger hon ju om allt som inte är "naturligt", så mhmh... Hmm, idag fick jag 12 mail, så jag har försökt svara på alla, men har några kvar... Idag var både Hannah och Jinyan aktiva på Clover Gals! Jättekul! :D:D

Jag är dessutom ganska aktiv på Forever Gyaru nu för tiden! Eller ja, det började väl igår! ;P Jag älskar att skriva på forum! Min nya hobby! xD

Jag testade en ny frisyr idag också (en fläta över luggen, ni vet)! Tycker om den massor! ^^ Jag försöker fortfarande komma på en "superfrisyr"! Tjejerna på forumet har hjälp till lite, men ja... njee... ._.

No comments: