Thursday, July 9, 2009

"Wääääääh" för att härma Miyavi :)

Hmm... idag har jag bakat igen! Denna gången chokladdrömmar! Tänkte baka vaniljhjärtan, men vi hade inte tillräckligt med smör :( Då fick det bli chokladdrömmar istället. Min familj är så glupsk dock, så jag har bara fått smaka en enda och de är nästan slut... ._.

Idag har jag också skrivit ännu en berättelse på engelska! Denna blev åtta sidor istället för nio, men den blev nog bäst av de tre jag har skrivit de senaste dagarna, höhö :)

Wooosh, nu fick jag äntligen bilder från Sara-dagen av Z! Ska bli spännande att se hur de blev (så fort jag har fått dem)... Säkert konstiga, som vanligt :) hihi Kom på att jag inte har fått bilderna från avslutningen från henne! Det blir mitt nästa tjat-moment :) Anyways...! Snart bär det av på kryssning! Jag har bestämt mig att jag ska läsa den tråkiga boken i svenskan då. I alla fall börja med den xD Vi får se hur det blir med det...

Igår blev vi attackerade av världens största genting!! Tänk er en vanlig geting... den här var FYRA gånger så stor!!! Den var gigantisk och hur läskig som helst! Tur att pappa är modig nog att släppa ut den. Hade aldrig klarat det om jag bodde ensam... höhö *fegis*

Men nu ska jag fortsätta mitt Miyavi-party och sedan blir det TV och chokladdrömmar!♥

No comments: