Saturday, July 11, 2009

Snart flyttar syster till Uppsala...

Vi var där idag, i Uppsala, för att kolla på en lägenhet (den var alldeles för liten visade det sig, så den blir det inte för min syster). Hon ska ju börja plugga där i höst! Jag blev värsta taggad. Tänk, nästa år... då blir det min tur! Måste bara komma på vad jag vill utbilda mig till först... Sen om jag åker till Tokyo så blir det ju så istället. Jag har inte bestämt mig om jag ska dit för att plugga, eller om jag bara vill dit på semester i en månad eller så. Det kanske skulle räcka med det, semestern alltså. Jag har inte bestämt mig än, så vi får se. Men dit ska jag i vilket fall som helst! ♥

Vi var i Uppsala ungefär hela dagen, så den har för övrigt varit ganska händelselös... Därför lägger jag in denna underbara bild från avslutningen! Den har blivit lite purikurad, men det gör inget! :) :


Så! (Vi är lite roliga, för vi ser aldrig "wohoo" ut på bilder som man brukar och det händer att vi hamnar jättelångt ifrån varandra ibland istället för super-bästa-vän-kramis typ... xD) Imorgon blir det i alla fall stan med Zlata (och Lina?) :D Det blir sista gången jag kan träffa henne innan hon åker till Ryssland! Och snart fyller Lina år! Superparty på det! :)

No comments: