Wednesday, July 8, 2009

Riiiiiiiiiiilakkuma ♥

Ja, det är sant, jag har hittat en ny älskling; Rilakkuma! Den är sååååå söt!! :D♥♥ Jag vill ha massa Rilakkumasaker ju! Synd bara att Sverige är så efter med söta figurer (de kör ju bara på Hello Kitty...). Fast det kanske är bra, så inte alla går och blir kära i samma figur (den är min!) :) hihi

Jag kaaaanske ska lägga ner pengar på att köpa lite söta inredningssaker med Rilakkuma, Cinnamoroll, Charmmy Kitty, Hello Kitty och Tare Panda, men vi får helt enkelt vänta och se. Vill faktiskt ha en laptop så då måste jag spara ihop till det först. :( buhu. Men jag har kommit på att det är roligare att lägga ner pengar på inredning än på kläder! o_O Helt otroligt...! Jag älskar att inreda och ville t.om. för några år sedan bli inredningsarkitet! Om jag var miljardär, då jäklar hade jag köpt snyggaste huset/lägenheten i någon härlig stad och inrett den dösnyggt! Wohoo! Okej förlåt, jag är lite hyper...

Detta vill jag ha och lägga i min säng :'D Jag vill i alla fall ha Cinnamoroll och Rilakkuma. De är mina favoriter för tillfället :) (ihop med Charmmy Kitty, men det finns seriöst inga fina gosedjur med henne :< elakt). Hmm, nu ska jag nog gå ut i solen, för vem vet - det kanske börjar regna och åska sen igen! :( Men så fort jag blir rik igen ska det köpas Rilakkuma (och förhoppningsvis Cinnamoroll)! ♥

No comments: