Friday, July 3, 2009

Om det ändå vore som i filmer...


Okej, jag menar inte så att jag vill ha en sjukdom som gör att jag är allergisk mot solen eller något, som filmen ovanför handlar om, men ja... Jag menar deras relationer. Taiyou no uta och 1 litre of tears, det är vackra serier ju! I de flesta filmer och serier är allt bara så... fel :S Allså, i dessa två filmer är allt så vackert. Deras kärlek är jättevacker. Sån kärlek verkar nästan inte finnas idag, liksom mer... "andligt" eller vad man ska säga. Måste se klart Taiyou no uta; och jag är beredd på att gråta floder, som till 1 litre of tears! Man gråter ju nästan en liter tårar själv. :') Aww... Jag älskar vackra filmer och vackra par! ♥ Det är synd att det är sån brist på dom. Alla bara hänger på varandra. Det är inte vackert.

No comments: