Friday, July 3, 2009

Ny användning för mitt hår = gömställe för Lilly...

Det är så. Hon kryper alltid upp på min hals, runt till min nacke och sedan upp mot mitt huvud. Sen trasslar hon in sig i håret på vägen, men inte bryr hon sig om det! >_> Hon är galen, den där lilla ödlan...

Idag köpte jag massa till mina cupcakes som jag ska göra på måndag (former, strössel, hallon etc.)! Hoppas de blir jäääättesöta! Ska ta kort på resultatet i vilket fall som helst! :'D Igår köpte jag förresten världens sötaste spegel! ♥♥ Den har dessutom en superzoom-spegel på baksidan! Mycket praktiskt :) (tittar man noga ser man t.om. Gloomy i bakgrunden, tihi)

Jag har bestämt mig för att aldrig mer handla något på Forever21, de är verkligen sääääämst på service! Det stod 5-10 arbetsdagar och idag har det gått 10, men jag har fortfarande inte fått något. Det stod att det kunde i värsta fall ta upp till 12 arbetsdagar, men ändå. Om jag inte har fått något på tisdag, då jävlar! Beware, Forever21!! >:O

Idag ska jag på bio med Z och Lina! Skulle egentligen vilja se Brüno och den där 3D-skräckisen, men aja... X) Ja just det; i förrgår var det exakt ett år sedan jag såg Miyavi i Stockholm. Fyfasen vad bäst det var! Det var den bästa dagen ever och herregud vad jag var lycklig efter! :'D Saknar det faktiskt väldigt mycket! Miyavis scennärvaro är oslagbar! ♥ Vill på fler konserter, men finns ju inga bra band som kommer till Sverige :/ Jaaaja, får tröstäta några jordgubbar så länge.

Tagen tagen efter konserten. Var fortfarande lika glad då. Nu för tiden sitter den där tröjan på en vägg i mitt rum :)

No comments: