Friday, July 10, 2009

Nu har gästerna kommit och jag borde gå och vara social... :)

(Jag älskar min väst - som folk kanske har märkt...! ♥ Wohoo, här syns Miyavikonserttröjan!)

Nu har vi fått gäster igen, bara för att pappa fyllde år för fyra dagar sen! Denna dag har jag fotat världens svåraste modell; Lilly! Det är typ omöjligt att få en bra bild på henne! Men jag lysckades ungefär...! ♥ Fast sen råkade hon ramla av mitt knä så ja... Hon blev inte lika glad av att bli fotad då längre :/ Ursäkta censuren, men hon kröp faktiskt i mitt knä så ja... Det var nödvändigt, om man säger så :D höhöhö


Nu står det i alla fall att mina Forever21-kläder är skeppade (det var på tiden) så de borde komma när som helst... Säkert när vi är borta, eller ens då :S Sämst de är, ska aldrig mer köpa något därifrån... x_x

Lalala, här sitter jag och har In Flames och Killswitch Engage-party, vilket mamma nog inte uppskattar då hon alltid kallar sådan musik för "helvetesmusik", men men :) Hoppas att maten är klart snart! Hmm... Eric säger att han älskar Killswitch-refränger, men ändå tycker han att de minst melodiösa låtarna är de bästa! Själv älskar jag Rose of Sharyn, The end of heartache och Arms of Sorrow! The end of heartache var den första låten jag hörde och det var väl... fem-sex år sedan? :'D Länge sen var det i alla fall och det var ungefär samtidigt som jag först hörde In Flames också xD Haha, länge sen :) Men... Iiiiih vad jag älskar Arms of Sorrow! ♥♥♥
(Kul förresten att alla bilder har hjärtan på sig!)

No comments: