Saturday, July 18, 2009

Nail art-party klockan 8:30

Jo, jag vaknade vid åtta för jag hörde mamma och pappa prata på altanen, men jag försökte somna om, för jag var så trött. Ungefär en halvtimme senare insåg jag att jag hade allt för många tankar för att kunna sova igen, så då gick jag upp. Kom på minst tre olika sätt att fixa naglarna på! Så det här sättet kommer nog inte att få vara kvar så jättelänge :'D Hihi, jag älskar att fixa naglarna, skulle gäääärna gå till ett riktigt nail art-ställe ~★★★ I framtiden så!

Denna vecka (eller ja, den som kommer efter helgen då) ska vi åka till Uppsala mååånga gånger för att glo på lägenheter åt Tove. Jag följer såklart med, för jag vill ju se hur hon möjligtvis kommer att bo i framtiden. Dessutom älskar jag arkitektur och sådant, så jag vill se massa olika lägenheter! Ska ju förhoppningsvis själv skaffa en lagom snart.

Jag har fått nya brevvänner! Eller i alla fall mail-vänner och en av dem är en koreansk tjej som är jättesnäll! Eftersom hon sa att hon skulle följa min blogg, så skriver jag detta:

To Jieun: Hi!! :D I think we should start sending letters soon, don't you think? That would be fun ^^ hihi

No comments: