Wednesday, July 1, 2009

LOVE & PEACE! ~♥


Här sitter jag och har Sifow-party! :D Ääälskar hennes Love and peace!! Fast min favorit är RULE och sen tycker jag väldigt mycket om Love regrets! :) Love and peace-videon är så... glad och sprallig! Typ X) Älska hur hon gör när hon sjunger "love and peace", hihi så sött ^^ Gillar den massor! ♥♥

Jag har gjort en mobil-make over oce again! Jag kan inte låta bli, det blir så tråkigt annars! Jag körde på en lite mer "stilren" design med lite himegyaru-känsla typ, haha :) Det enda som behövdes var ett trasigt halsband med (troligtvis) äkta pärlor, två hjärtformade pärlor och ca 15st snäckor i olika storlekar! Är jättenöjd!~♥♥♥

Men tillbaka till Sifow och musiken! I videon finns och två jäääättestora bodybuilders, vilket är lite skoj ;P Hon sitter på deras axlar och ser superliten ut, tihi. Sifow är förresten nästan den enda kvinnliga artisten jag lyssnar på! Den ni! Men nu ska jag äta lite jordgubbar eller möjdligtvis lunch~

No comments: