Monday, July 20, 2009

Jag vill ha huuuund! :D


Jag har velat ha en hund sen jag var typ... 11år, något sånt. Såklart ville jag det när jag var yngre också (det är ju nästan varje liten flickas dröm, om man bortser från drömmen att bli prinsessa när man blir stor), men det började "på allvar" när jag var omkring 11år. Mitt senaste "obsession" har, som folk kanske har märkt, Pomeranian! ♥ De är så otroligt söta att det inte finns ord att beskriva! De senaste dagarna har jag dock fallit för ännu en hundras; Yorkshire terrier! De är pyttesmå och hur söta som helst! o_O ♥♥

Om jag fick välja, skulle jag nog satsa på en Pom, för de lever längre och det står att de är lättlärda, smarta och väldigt beskyddande av sin ägare, vilket är precis det jag vill ha! ^^ Så nu blir det till att prioritera; borde jag resa runt efter gymnasiet, eller borde jag köpa mig världens sötaste bästa vän (förlåt Z & L, höhö)? Svårtsvårtsvårt... Jag tror att jag faktiskt hade valt hunden, men men... då måste jag flytta hemifrån, för mamma och (framför allt) pappa vägrar ha en så söt varelse i sitt hus, elakt nog :( VEM VET; i framtiden kanske jag har både en yorkie och en pom! :D Jaja, man får faktiskt drömma X'3

No comments: