Sunday, July 19, 2009

Inredningsfeber!

Jag var i Uppsala idag igen och tittade vidare på lägenheter åt Tove och vi hittade faktiskt två väldigt fina! En av dem fick mig att vilja flytta hemifrån såååå mycket! Tänk vad kul att inreda en egen lägenhet och bestämma allt själv! :D Fantastiskt! ♥

Idag var det premiär för Forever21-linnet! Det syns inte på bilder då, men så var det. Det är lite stort på fel sätt, fast det är storlek S... konstigt. Nåväl! Ska använda kjolen också när det blir soligt igen, hihi. Onsdag ser det ut att bli sol, men det kommer säkert att ändras...

Aww, måste ta upp Lilly, för hon känner sig säkert ensam :/ Sedan ska jag glo på TV med pappa och Eric tror jag, för Eric vill det, höhö. X) Jag vill göra mitt rum mer rosa :/ Typ köpa rosa lakan och sånt! Fast jag har inga pengar just nu, men snart får jag av mamma och sen när hunden kommer så får vi säkert pengar då. Aww, vad kul! Jag älskar att ta hand om honom, han är så gullig! ♥♥

Jag har börjat läsa en Singapores nummer ett-bloggare; Xiaxue! xD haha Hon är så rolig!! Hon är superytlig, bitchig, säger rakt ut vad hon tycker, hon bjuder på sig själv och hon är hur ärlig som helst! Jättecool tjej, haha

Okej men nu blev jag hungrig, trots att jag åt middag för bara någon timme sen... *fet* Så see yaaaaah ;D

No comments: