Monday, July 27, 2009

Fick rädda Lilly idag!

... bara för det lät så mycket från badrummet, så jag la henne i en låda (utan lock såklart) och hade den på magen när jag låg och glodde på TV! hihi... Lilly tyckte inte om det dock... Hon försökte klättra över kanten hela tiden för att sedan lägga sig på min tröja. X)

Idag har jag tittar på för många ytliga program, så jag var tvungen att testa kläder! Lite tidig-höst-kläder, perfekt för typ början av september (tror jag)! Tyvärr orkade jag inte sminka mig, så därför blev bilden lite smått censurerad, fast det märks ju knappt! ;)

Idag började "gubbarna" med badrummet som ska renoveras! Tydligen kommer det att ta ca tre veckor, så jag hoppas verkligen att resultatet blir jättebra! Det är verkligen på tiden att vi får det där fula rummet fixat... Det var det fulaste rummet i hela huset faktiskt! Okej, rummet jag sitter i just nu (vilket inte är mitt rum) är också väldigt fult, men det räknas ju inte typ, höhö :) MEN! På onsdag kommer huuuuunden! Har längtar halva lovet, haha :D Älskar att ta hand om honom, han är så guuuuullig och glad (utom när han flåsar en i ansiktet klockan sju på morgonen)! Aww, ser jättemycket fram emot att ta hand om honom! :) Ska försöka lära honom nya tricks! Wish me good luck!~★

Jag fixade mig ett nytt halsband också! Eller ja... Kedjan kommer från ett annat halsband (obviously) och hjärtat kommer från ett av mammas fula gamla halsband som jag snodde (fast med tillstånd av henne då). :) Sen håller jag på att fixa en ring också! Bild kommer på den senare, tror jag!~

No comments: