Friday, July 17, 2009

Home sweet home~♥

Hej alla! Nu är jag hemma igen! :D Är suuuuuupertrött och har inte gjort något alls av dagen (utom att jag åkte med pappa och hämtade mina kläder som äntligen hade kommit! Men mer om det sen...). Jag har som sagt varit i Tallin och åkt färja dit... Tallin var en riktigt mysig stad! Gamla byggnader, soligt och varmt, femhundratusenmiljoner spanjorer... ja det kändes nästan som man var i Spanien eller så. Jaja, här kommer helt enkelt några bilder bara :D

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag är så dålig på att berätta saker som har hänt, nu för tiden... :'D Men det hände väl inget speciellt riktigt. Det var en gubbe som började prata med oss när vi satt på en bänk. Han var musiker och hade varit i Sverige flera gånger... Han tyckte att vi skulle stanna en dag extra för att glo på en stor konsert som skulle hållas, där han själv skulle uppträda... Det gjorde vi såklart inte :D höhö

(Haha, de här härliga bilderna bjuds det på!)

Nu ska jag äta lite lakrits som vi köpte på båten, medan jag väntar på mat! Vi har inte ätit lunch nämligen, så det blir en tidig middag. Sen ska jag svara på lite fler mail och till sist lägger jag upp ett inlägg med kläderna som kom! (Under resan återupptäckte jag In Flames - OMG! Så dom lyssnas det på massor!)

No comments: