Sunday, July 12, 2009

HAHA SUCKERS - JAG SKA PÅ KRYSSNING!!!

Japp så äre! Imorgon drar jag iväg på kryssning!~★ Så jag ville bara skriva ett sista inlägg innan dess :) Var på stan idag med Z! Vi fastnade på Akademibokhandeln när vi läste en bok om all världens städer. Med fastnade, så menar jag fastnade, på riktigt. Vi upptäckte (iaf Z) att det blev ganska tyst helt plötsligt och då slog det oss att de kanske hade stängt! Det hade dom, visade det sig. Det var t.om. en snubbe där som moppade golvet... Som tur är var de två kassörskorna kvar och de släppte ut oss efter en förvånad fråga som löd; "Så ni ville inte tillbringa natten här?". Lite ironi i det hela, men det var en lite spännande händelse trots allt :'D haha

Efter att Z kommer hem från Ryssland har vi och Lina lite Stockholmsplaner! Vi får se hur det blir med det :) Nu ska jag i alla fall njuta av kryssningen och spa-hotellet som vi ska bo på och förhoppningsvis ta massa bilder! Kommer att sakna Lilly, så jag måste leka med henne en sista gång nu. Sedan ska jag sova :) Hejdå alla, hörs på fredag!

No comments: