Monday, July 6, 2009

Trött :/

Grattis pappa!
Wiiiie, musik är det bästa som finns (ihop med någa andra saker)♥ Igår hittade jag Yuyus och Nikoruns bloggar, höhö. Det är nästan roligt att en av dem är mer än två år yngre än jag... X) Aja, det kan inte hjälpas! De är med i min favorittidning och då är det bara så!

En mexikansk tjej började skriva till mig nu. Det är ju alltid lite trevligt, trots att hon är sju år äldre än jag... :) Blööööööörgh, mitt liv är så händelselöst! Okej, det är delvis mitt eget fel som inte hittar på något hela tiden; men vad kan man hitta på?! Det finns liksom ingenting att göra här. Bodde jag i en storstad kunde jag gått och shoppat/fönstershoppat nästan varje dag, men ja... 130 000 invånare är ju inte så himla stort... x_x Fast snart blir det ju kryssning i alla fall! Det ska bli kul! :) Måste lägga in massa bra musik på min mobil och ipod bara, så jag klarar mig. Hmm jag är en sån där människa som nästan alltid lyssnar på musik. Väldigt blandad musik dock, men det är bra! Då tröttnar man inte.

Jag har börjat sminka mig för mycket :( Allt är Ranzukis fel! Jag passar inte ens i mycket smink... Jaja, det är bara att vänja av! :'D Hihi, jag skriver så intressanta saker! Ja just det, jag lockade håret idag (inte för att jag behöver, men för att få stora lockar istället för små). Sen klippte jag luggen lite också! Min lugg suger, den går inte att styla som man vill :( Fast det kanske är för jag inte passar i alla frisyrer. Usch, det är sämst < /3 Det ska bara bli 16 grader på torsdag (och det är det idag också?)! Vad hände med den 30gradiga värmen? Jaja, nu ska jag läsa bloggar och leka med lilla Lilly :)

No comments: