Thursday, July 2, 2009

Cupcake-madness! o_O


Jag har blivit helt gaaalen i cupcakes av alla slag! Ätbara, tryck på lakan, skålar.. åh, jag älskar allt! Det är så söta! :D ♥ Såg ett par jättesnygga skålar när jag var i Uppsala förut och jag ångrar jättemycket att jag inte köpte två av dem! :( Ska leta lite på stan (med syster min) idag efter söta skålar, men kanske inte hittar några lika fina. Måste ha, måååste ha! Jag försöker ju styla om mitt rum och då behöver jag söta burkar att ha alla småsaker i. De tar bara upp plats annars :( Vill ändra färgtema i mitt rum också, men det kanske är att ta i. Då måste jag ju byta ut hela hyllor och sånt, det tror jag inte pappa vill.

Ååååh, nu blev jag jättesugen på cupcakes (de ätbara). Vad jobbigt T_T Får ju inte baka förrän på pappas födelsedag, vilket är den 6e... Åhååå, orka vänta! Fast när dagen väl kommer, ska jag baka så mycket att det räcker hela veckan! :D Wiiiie, jag älskar att baka söta saker! ~♥
Okej, såhär söta kanske de inte blir (eller kanske ;D), för detta är väl marsipan(?) och det är ju jätteäckligt! höhö

No comments: